Hodnotenie predmetu technika
- hodnotenie podľa metodických pokynov MŠ SR č. 22/2011
- hodnotenie podľa Interného metodického pokynu č. 1/2009 – klasifikácia výchovných predmetov, vydaného riaditeľom školy v roku 2009
- hodnotenie podľa Interného metodického pokynu č. 2/2010 – lexikón hodnotiacich výrazov, vydaného riaditeľom školy v roku 2010
- hodnotenie merateľných výkonov žiaka:
- presnosť technického kreslenia
- presnosť obrysovania materiálu
- presnosť rezania, vŕtania, pilovania
- veľkosť odchýlky od zadaných rozmerov
- odchýlka: 0 – 2 mm ... výborná práca
3 – 5 mm ... dobrá práca
6 – viac mm ... pracuje nepresne
Proces hodnotenia v rámci vyučovacieho procesu v predmete technika sa zameria na nasledovné oblasti:
- zapamätanie si poznatkov – žiaci dokážu poznatky: reprodukovať, vymenovať, definovať, nakresliť,
- porozumenie poznatkov – žiaci dokážu poznatky: vysvetliť, zadefinovať, opísať, vyjadriť vlastnými slovami,
- použitie poznatkov (špecifický transfer) – žiaci dokážu poznatky: aplikovať, demonštrovať, vyskúšať, vyriešiť.
Hodnotenie neklasifikovaného predmetu Technika formou skratiek
P-pracoval
PP-pracoval pekne
N-nepripravený na hodinu
NE- nepracoval
Predmet sa neklasifikuje. Záverečné hodnotenie na konci prvého a druhého polroka sa uskutoční slovom: absolvoval/ neabsolvoval.