Hodnotenie predmetu Anglický jazyk
- Metodický pokyn č. 22/2011 na hodnotenie žiakov ZŠ
- Interné metodické pokyny
- Testy, päťminútovky, projekty, prezentácie - v %
100%- 90%- 1
89%- 75%- 2
74%- 50%- 3
49%- 25%- 4
24%- 0%- 5
Testy, písomné práce, projekty a prezentácie majú dvojnásobnú váhu hodnotenia. Päťminútovky, ústne skúšania a známky za aktivitu majú jednoduchú váhu. Za aktivitu na hodinách a splnenie menšej úlohy získavajú žiaci motivačné plusky- za 3 plusky- 1. Za nerobenie si domácich úloh a opakovanú nepripravenosť na vyučovaciu hodinu (nenosenie pomôcok, nerobenie si domácich úloh) dostávajú žiaci mínusky- za 3 mínusky- 5.
Hodnotenie projektov a prezentácií
Kritérium hodnotenia | Maximálny počet bodov | Pridelený počet bodov |
a) Obsah- dodržanie témy | 10 | |
b) Rozsah podľa požadovaných kritérií | 5 | |
c) Obrazový materiál | 5 | |
d) Samostatné spracovanie textu (nielen bezhlavé kopírovanie informácií z internetu, ale parafrázovanie) | 10 | |
e) Schopnosť odprezentovať projekt, nielen ho čítať | 10 | |
f) Preklad neznámych slov | 5 | |
g) Dodržiavanie správnej lexiky a syntaxe | 10 | |
h) Hodnotenie spolužiakov a učiteľa- subjektívny prístup | 5 | |
Celkový maximálny počet bodov | 60 |
Kritériá hodnotenia písomných prác
a) Obsah- splnenie zadania – 10 bodov
b) Rozsah- podľa daných kritérií- 5 bodov
c) Forma- podľa druhu písomnej práce- 10 bodov
d) Lexika a syntax- 5 bodov
Plný počet bodov: 30
Hodnotenie: 30-27 – 1
26- 22- 2
21-15 - 3
14- 8- 4
7- 0 - 5